Hej!
Här kan du som är medlem i Blomsterlandets kundklubb ställa dina frågor om växter och trädgård till våra experter. Du kan också läsa andras frågor eller hjälpa till att svara och bidra med dina erfarenheter. Bli medlem i kundklubben här.
Gäller din fråga annat än växter och trädgård hjälper vi dig via kundservice på vår hemsida.
Blomsterlandet är en svensk växtkedja med 63 butiker från Malmö i syd till Luleå i norr. Vi erbjuder ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård, som buketter, arrangemang och accessoarer till vardag och fest.
Du kan läsa mer om växter och trädgård och handla online på vår webb Blomsterlandet.se.
Det kan beror på flera orsaker. Har du möjlighet att bifoga en bild så jag kan se hur bladen ser ut. Ser fram emot att höras snart igen.
tycker inte att det verkar vara så mycket liv i växten, avklippt innan leverans.
—Tyvärr måste jag säga att handla online kommer jag inte att göra igen, se bara på bilder på den Baltiska murgrönan, 4 st liknande, kr 996:- !!
Beställningen har nr : 39365756794.
Fick inte i affären öppna upp och titta, kom hem och planterade direkt, meddelade er att leveransen inte motsvarade er kvalitet.
Själv var jag inte i balans efter bruten fotled.
annars inget liv i växterna.
Likaså i murgrönan jag köpte, 4st kr996:- !
Det var verkligen tråkigt att höra att växterna inte levde upp till dina förväntningar. Jag rekommenderar dig att kontakta kundtjänst eller butiken där du hämtade växterna för eventuell reklamation. "Skrynkliga" blad kan bero på angrepp av bladlöss. Undersök blad och stjälkar noga för att se om du upptäcker några djur. Men som sagt jag råder dig att kontakta kundtjänst om du är missnöjd med ditt köp. Lycka till!